Terugstuurbeleid

LET OP: WIJ DOEN GEEN GRATIS RETOURNEREN, ER ZIJN KOSTEN VAN TOEPASSING. (RETOURVERZENDING BEGIN VANAF 24 EURO + RESTOCKING FEE VAN 15%)

Als je niet tevreden bent met de artikelen die je hebt besteld, heb je de mogelijkheid om deze te retourneren binnen 14 dagen na ontvangst.


In dit geval moet de bestelling aan de volgende voorwaarden voldoen:

1.De bestelling bevat nog steeds alle passende onderdelen, componenten en de verpakking
precies aangekomen als het product.
2. normaal gebruik van het product is evident, breuk door onzorgvuldige behandeling is uitgesloten.
3. producten waarbij hygiëne belangrijk is, zijn grondig gereinigd voor retournering
proces begint.
4. het product blijkt direct na ontvangst defect te zijn.
5. Wij zijn gerechtigd verzendkosten bij de klant in rekening te brengen.
6. een retourzending wordt binnen 7 werkdagen verwerkt en indien aan de voorwaarden is voldaan de retourzending
wordt binnen deze termijn officieel erkend.


*Wij behouden ons het recht voor om geretourneerde artikelen te weigeren als wij vermoeden dat de artikelen zijn gebruikt
of beschadigd buiten onze schuld.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Als uw bestelling aan de bovenstaande voorwaarden voldoet, moet u het volgende doen om de retourproces.

-Stuur een e-mail naar: info@manuri.nl
-Zorg ervoor dat de e-mail het volgende bevat:
Bestellingsnummer
Reden van het retourverzoek
Foto van het product in geval van breuk
Voornaam + achternaam van de klant
Adres van de klant

Wij zullen u dan te woord staan en u het retouradres geven. Stuur de retourzending nooit naar de afzender, wij sturen je daarna het juiste adres toe heeft ons gevraagd dit te doen. U, de klant, bent verantwoordelijk voor de verzendkosten van het retourneren van de product.

MANURI
De consument heeft een herroepingsrecht overeenkomstig de volgende bepaling indien de consument is een natuurlijke persoon die een rechtshandeling aangaat voor doeleinden die daar niet toe behoren voornamelijk verband houdt met zijn of haar commerciële of professionele activiteit:

A. ANNULERINGSVOORWAARDEN
Herroepingsrecht De herroepingstermijn is 14 dagen vanaf de dag waarop u of een door u genoemde derde partij die niet de vervoerder is, de laatste goederen heeft ontvangen of aanvaard. Doordat wij met een volledig geautomatiseerd systeem werken, worden orders uitgevoerd zodra ze geplaatst zijn. Daarom kunnen we het verzendproces niet onderbreken tot de levering, dus een terugbetaling is niet mogelijk bij ontvangst van de goederen. Om gebruik te maken van uw herroepingsrecht, dient u ons (MUNARI) hiervan op de hoogte te stellen door middel van een duidelijk verklaring (bijv. per e-mail) van uw beslissing om dit contract te herroepen. De herroeping is voltooid wanneer we de goederen hebben ontvangen. De kosten voor het terugzenden van de goederen zijn voor rekening door de koper. Registratie voor zendingen onderweg aangezien onze goederen vanuit Azië worden verzonden, kunnen er langere transittijden zijn geen controle. Als de goederen al naar u onderweg zijn, is annuleren niet mogelijk.

Alsjeblieft wacht tot u de goederen heeft ontvangen en stuur ze dan terug naar ons. Natuurlijk kunt u informeren ons vooraf op de hoogte van uw annulering. Om je een zo snel mogelijke retourzending te kunnen garanderen, vragen we je om ons een verzendkosten te sturen

bevestiging.

Gevolgen van herroeping
Als u zich terugtrekt uit dit contract, moeten we alle betalingen die we van u hebben ontvangen terugbetalen, met uitzondering van bezorgkosten (met uitzondering van extra kosten als gevolg van de feit dat u een andere wijze van levering heeft gekozen dan de goedkoopste standaardlevering door ons aangeboden), onverwijld en uiterlijk binnen veertien dagen na de dag waarop wij bericht ontvangen over uw herroeping van dit contract en ontvangst van de goederen.  Voor deze terugbetaling gebruiken we hetzelfde betaalmiddel dat u voor het origineel heeft gebruikt bij de transactie, tenzij uitdrukkelijk anders met u is overeengekomen; in geen geval worden er kosten in rekening gebracht bij deze terugbetaling.

ALLE RETOUREN WORDEN VERZONDEN NAAR ONS CENTRAAL MAGAZIJN IN AZIË BIJ DE KOSTEN VAN DE KLANT.

*Het terugbetalingsproces is niet mogelijk voor items die zijn gekocht met restitutie winkeltegoed.*